‫چگونه CRM به درك مشتريان كمك مي‌كند؟

۴ بازديد

‫چگونه CRM به درك مشتريان كمك مي‌كند؟

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان (CRM)، روابط مشتريان با شركت را تجزيه و تحليل مي­‌كند (CRM تحليلي). اكثر كسب و كارها براي پيگيري تمام فعاليت­‌ها، فروش‌­ها و داده‌­ها از نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان استفاده مي‌­كنند. بهترين دليل براي اين كار اين است كه، شما در عصر حاضر مي­‌بايست به بهترين تكنولوژي براي تجربه مشتريان دسترسي داشته باشيد. شايد به همين خاطر است كه انتظار مي‌­رود در سال 2017 بالغ بر 36 ميليارد دلار در بخش نرم افزار CRM هزينه شود.

اما شايد هميشه، داشتن بهترين­‌ها كافي نباشد. شما بايد چگونگي كاركرد آن را بدانيد. نرم افزار CRMيك ابزار فوق‌­العاده قدرتمند براي درك مشتريان به وسيله crm تعاملي، عملياتي و تحليلي است، به بيان ديگر مي‌­تواند خود، عامل مهمي براي افزايش نرخ تبديل (تبديل سرنخ‌ها به فرصت فروش)، كاهش هزينه­‌هاي بازاريابي و در نهايت توسعه كسب و كار باشد. در اينجا چگونگي نحوه استفاده از نرم افزارCRM براي نيازها و خواسته­‌هاي واقعي مشتريانتان را بررسي خواهيم كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.